امدادخودرو یدک کش و خودروبر لیزر در رشت و فومن

آشنایی با ۷ یدک کش های لوکس جهان

امدادخودرو

زمان مطالعه 1 دقیقه

آشنایی با ۷ یدک کش های لوکس جهان
هدف از یدک کشی و حمل با کیفیت چیست؟

یدک‌ کش کرج با خودروهای نیسان، جرثقیل‌های نیسان و خودروهای بازیابی ابزاری برای جابه‌جایی آسان خودروهای خراب و نامناسب هستند. یک حمل‌ونقل خودرو می‌تواند به راحتی یک یا چند خودرو را در سطح شهر یا حتی بین شهرها جابه‌جا کند. نحوه کار این دستگاه ها به این صورت است که دستگاه به پشت دستگاه متصل می شود و حرکت نمی کند. این سیستم عمدتاً در کارخانه ها و پایانه های خودروهای لوکس و خودروهای جدید و همچنین خودروهای جدید وارداتی از کشورهای دیگر استفاده می شود.

خودرو پس از تصادف به کجا حمل می شود

وقتی یدک کش کرج به ماشین شما رسید، راننده ما از شما می پرسد که می خواهید ماشین را به کجا ببرید. شما باید تعیین کنید که می‌خواهید ماشینتان به کدام تعمیرگاه برود، اما اگر مطمئن نیستید، یک راننده کامیون یدک‌کش یا افسر پلیس در محل ممکن است گزینه‌هایی برای شما داشته باشد.

آشنایی با بکسل کردن اتومبیل با پورشه پانامرا Panamera

در حالی که ممکن است از شنیدن نام پورشه به عنوان یک تریلر تعجب کنید، اما احتمالاً فکر نمی کردید که بتوانید از پورشه پانامرا به عنوان تریلر استفاده کنید و این به دلیل قیمت بالای این وسیله نقلیه لوکس است. اما جالب اینجاست که این خودروی قدرتمند می تواند تا 4850 پوند تجهیزات را یدک بکشد که پورشه پانامرا را به یکی از بهترین خودروهای یدک کش لوکس حتی در کلاس SUV یا ون تبدیل می کند. این لیموزین 430 اسب بخار قدرت تولید می کند و 1 تا 100 کیلومتر را تنها در 4 ثانیه طی می کند (البته بدون تریلر).

بکسل کردن اتومبیل با BMW سری 5 Gran Turismo

سری 5 گرن توریسمو یکی از محبوب ترین مدل های BMW است. این خودروی لوکس از نظر قیمت یکی از خودروهای گران قیمت است و قیمت آن کمتر از پورشه پانامرا است. جالب اینجاست که این وسیله نقلیه لوکس به دلیل قابلیت یدک‌کشیدن خودروی تا وزن 4630 پوند یکی از بهترین‌های دنیا و بهترین خودرو یدک کش محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی های این خودروی لوکس داشتن گیربکس هشت سرعته است. سری ۵ گرن توریسمو ۵ سرنشین دارد.

یدک کشی کردن اتومبیل با خودروی لینکلن Lincoln MKT

لینکلن MKT یک خودروی لوکس بسیار راحت است که عملکرد خوبی نیز دارد. جالب اینجاست که اگر این خودرو به عنوان تریلر استفاده شود، می تواند تا 4500 پوند را حمل کند. این خودروی لوکس دارای موتور 3.7 لیتری است که توانایی تولید 300 اسب بخار قدرت را دارد. این لیموزین می‌تواند هفت سرنشین را حمل کند، و یکی دیگر از مزیت‌های بزرگ، قابلیت اضافه کردن یک توربو شارژ V-6 برای کسانی است که به اسب بخار بیشتری نیاز دارند.

آشنایی با حمل خودرو با ماشین هیوندای وراکروز Veracruz

اگرچه این خودرو از سال 2012 از تولید خارج شده است، اما این وسیله نقلیه لوکس همچنان یکی از بهترین خودروهای جاده ای در جهان محسوب می شود که می تواند تا 3500 پوند یدک بکشد. هیوندای وراکروز دارای موتور V-6 بود که توانایی تولید 260 اسب بخار قدرت را داشت و جالب اینکه تمامی مدل های این خودرو دارای قابلیت تمام چرخ متحرک بودند. این وسیله نقلیه همچنین یکی از بهترین خودرو یدک کش به حساب می آید که دارای صندلی برای ۷ سرنشین و قابلیت جمع شدن صندلی ها برای ایجاد فضای بیشتر در صندوق عقب است. سپس به حمل خودرو ۳توجه نمایید

حمل و نقل اتومبیل با خودروی محبوب تویوتا ونزاVenza

این وسیله نقلیه که یکی از محبوب ترین استیشن واگن های جهان است، به عنوان یک وسیله نقلیه یدک کش بسیار خوب عمل می کند و می تواند وسایل نقلیه ای تا وزن 3500 پوند را یدک بکشد. تویوتا ونزا دارای یک موتور V-4 است که 268 اسب بخار قدرت تولید می کند و بهترین خودرو یدک کش محسوب می شود. این وسیله نقلیه دارای گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک است.

یدک کشی کردن اتومبیل همراه با خودروی ولوو XC70

این وسیله نقلیه یک وسیله نقلیه ممتاز است و با وزن 3300 پوند یکی از بهترین تریلرهای لوکس جهان به حساب می آید. ولوو XC70 دارای موتور 2.0 لیتری توربو است که 240 اسب بخار قدرت تولید می کند. رانندگی در این خودرو توسط یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک تامین می شود. البته مدل های دیگر XC70 موتورهای متفاوتی دارند.

یدک کشی کردن اتومبیل همراه با وسیله نقلیه ولوو S60

این خودرو یکی از ارزان ترین خودروهای اروپا است و البته در مورد یدک کشی، یکی از بهترین خودرو یدک کش با قابلیت حمل 3300 پوند است. این خودرو را به موتور 4 سیلندر توربو با قدرت 240 اسب بخار مجهز کنید. البته می توانید موتورهای دیگری را نیز در ولوو S60 مشاهده کنید. حداکثر سرعت این خودرو 131 مایل در ساعت است.

نتیجه گیری بهترین خودرو یدک کش با اتومبیل های لوکس

یدک کش ها فقط به تصاویر ذهن ما محدود نمی شوند، بلکه اغلب با ون ها و ماشین های قدیمی یا ساده مرتبط هستند، حتی لوکس ترین مدل ها نیز مخصوص خودروها طراحی شده اند و طراحی سرویس کشش دارد. یکی از مهمترین و کاربردی ترین ویژگی هایی که یک شرکت امداد و نجات خودرو باید داشته باشد این است که خدمات ما خود را به فردی با تجربه زیاد بسپارد و از این طریق اعتماد مشتریان خود را جلب کند.

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.